wtorek, 5 stycznia 2016

004 Spóźnione życzenia

                        2016
Tak moi drodzy, niestety nie było posta 1 stycznia, nie było posta  o północy gdy nowy rok nadszedł. Przykro mi :( mało postów. Dosyć u mnie nudno, no nie ? Ale jest dużo przyczyn dlaczego nie mogłam napisać nawet krótkiego posta z życzeniami:( Ale przecież moge napisać teraz to wszystko co jest zaległe. Niestety nie:( to nie takie proste jak wam się wydaje (trochę dziwnie teraz pisze ale to tak specjalnie XD) Przyczyną tego wszystkiego jest choroba. W noc a raczej nad ranem sylwestrowym gdy już wszyscy poszli zabrałam się za łażenie po domu bez czynu. Niestety nie wiadomo skąd zaczą mnie boleć brzuch i było mi nie dobrze. Poszłam spać lecz trudno było to osiągnąć gdy cały czas myśli się o bulu. Gdy w nocy były rzeczy o których nie chce mi się mówić (aj takie tam było mi nie dobrze i te pe). Gdy wstałam usiadłam na kanapie okropnie się czułam. Ból głowy, ból brzucha, nie dobrze a na dokładke gorączka (39°) i tak cały wekeend. Aż w końcu teraz gdy pierwszy dzień szkoły w tym roku, gdy już jesteśmy chorzy, gdy jutro mam sprawdziań pisze tego posta z życzeniami:

Kiedy nowy rok nadchodzi starzy, młodzi( i noo i nie wiem co by tu,a już wiem) i dorośli piją szampan do pustości. Może stary rok  odejdzie a nowy rok nadejdzie ? Ważne aby szczęście mieć i nie smutać się.
Rymy takie o no ale życzenia są.
Pozdrawiam. 



4 komentarze:

  1. Tobie również życze wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)! Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Mam pytanie. Jakiego szablonu użyłaś do swojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia ;). NAWZAJEM :D.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy!
    kamillakur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń