środa, 30 grudnia 2015

003 Ach sylwester!...

Koniec konkursu. Ze względu na to że tylko jedna osoba się  zgłosiła konkurs zostaje odwołany a post o nim usunięty. A jak tam u was przygotowania? U mnie całkiem nie źle. Umachałam się bardzo (szczęście że ma się siostre do pomocy). Rano na szybko posprzątałam pokój (jest dosyć duży ) w którym odbędzie się zabawa. Po skończonym sprzątaniu musiałam jechać do dentysty ( wy lubicie dentyste?) Gdy dotarłam z mamą i siostrą na miejsce okazało się że jeszcze godzina do wizyty. Więc poszłyśmy szukać balonów w Rossmanie ale nie było :( za to widziałam cudne modele koni firmy Collect. Moje serce pękło na widok cudownego ogiera appalosa♥ Po wyjściu ze sklepu nadal było dużo czasu więc poszłyśmy do piekarni. To było miejse do którego nie powinnam wchodzić w tamtej chwili. Zapach świeżych bułek, drożdżówek,piccówek i wielu innych dotarł mi do mojego brzucha. Niestety moje zęby były wyszczotkowanr i nie mogły siè zabrudzić (przynajmniej kupiłam sobie zapiekankę, którą zjadłam w domu). Po dentyście zabrałyśmy siè za sylwestrowe zakupy. Gdy wróciłam do domu zjadłam pysznego naleśnika♥ i zaczęłam ,, ubierać" pokój. Śliczne serpentyny niestety mnie zawiodły, były proste jak wstążka a nie takie jak loczek.:( A co z balonami? No tak okropność!!!!! Były takie trudne do nadmuchania że mój tata ledwo co napompował. A czy uwas jest śnieg? U mnie tylko troszke niestety:( Nie moge się doczekać kiedy będoł już schleich 2016. Moim pierwszym koniem z 2016 na pewno będzie klacz andalyzyjska albo ogier arabski. Widziałam stajnie 2016. Moim zdaniej jest okropna! Różowa jak dla wróżek mim zdaniem firma schleich z produkcją stajni upodabnia się do barbie. Przecież u barbie wszystko musi być różowe!! Przyczepa nawet nawet ale i tak bardziej podoba mi się ta wcześniejsza. Oglądał też derki są śliczne. Najbardziej przypadła mi do gustu taka różowa w ratkę. Zestaw do czyszczenia z 2016 jest lepsza od tego co jest teraz ( ale bez przesady sama mam ten różowy). W tym z 2016 jest kilka powodów.
1.Skrzynka jest mojego ulubionego koloru.
2. Jest kopystka której nie ma w teraźniejszym zestawie
3. Inny kolor szczotek XD.
No troche się rozpisałam to ja już kończe. Pozdrawiam !


1 komentarz:

  1. U mnie Sylwester był nawet udany ;). SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń