piątek, 25 grudnia 2015

001.Nadeszły Święta, nadszedł nowy blog...

No niestety na tamtym blogu nie wytrzymałam i oto nowy blog o nazwie ,,Zagroda czarnego konia''. Tym razem notki będą długie nie pisane z nudów. Głownie o mojej jeździe i figurkach Schleich. Z chęcią przyjmuje miłe komentarze. Zachęcam do ,,reklamowania'' mojego bloga np. jak piszecie na czyimś blogu komentarze to zapraszacie na swój i fajnie by było jak na mój też :) Wigilia była cudna. Nie zdołałam napisać notki wczoraj bo byłam zajęta i położyłam sie o drugiej czternaście. Jedzenie pyszne, prezenty super.

 Znalezione obrazy dla zapytania skarpety jeździeckieZnalezione obrazy dla zapytania drewniany piórnik z koniemZnalezione obrazy dla zapytania mary poppins książka
Znalezione obrazy dla zapytania kolorowa żarówka                         Moje prezenty
1. Skarpety jeździeckie( mój ulubiony kolor)
2.Drewniany piórnik
3. Książka pt. ,,Mary Poppins''
4.Kolorowa żarówka
Jeszcze dostałam zwykłe skarpetki,posąg myszki i mały ozdobny domek.
Nie mogłam znaleźć zdj. w internecie a z aparatem mam problem.

Po wigilij zmęczona usiadłam na kanapie i oglądałam Świąteczną komedie pt. ,,Lity do M''
 Cały czas coś oglądałam aż tak do dwunastej i migiem na pasterkę. No koniach w tym tygodniu nie byłam ale za to w przyszłym będę na dwóch lekcjach. 

A teraz moje życzenia:
 

                                                                          

4 komentarze:

  1. Blog zapowiada się ciekawie :). Tobie również Wesołych Świąt! Pozdrawiam u mnie n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejne posty ;3 ten wyszedł fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń