niedziela, 27 grudnia 2015

002.Collect kontra Schleich





Dziś chcę pokazać wam ,, mieszankę" schleich i collect. Nie chodzi mi o konia że
np. trochę klaczy lipican schleich a troche klaczy lipican collect (wiadomo że to nie możliwe) A więc co chcę pokazać? Otóż pokażę wam jeźca schlech i konia collect.  Prezentuje się to całkiem nie źle.

Ogier to własność Pana Michała (trener). Pan Michał często pozwala jeździć na jego
rumaku tylko doświatczonym jeźcom.
Karino to koń wyścigowy, zazwyczaj bierze udział  w wyścigach kłusaków.
 Niestety mój Karino (koń się tak nazywa) został pozbawiony kopyta.
a winowańcą jest mój psiak (ale on jest taki słodki że nawet na niego się nie wydarłam)

To zdjęcie najbardziej mi się podoba. Ponieważ jeździec jest pokazany
tak jak w filmie z dołu



Nazdj. Ogier kłusak Amerykański i Julka




      




To już koniec notki, może wydawać się troche krótka ale to tylko dlatego że przeznaczony bardziej na zdj. Jutro kolejna notka.
Ps. Jutro jade do babci a u niej są prezenty(wigilie spędziłam w domu a częśc prezentów jest u babci) dlatego jutro poświęce czas na dokładne opisy prezentów. A i jeszcze tytuł bloga pochodzi właśnie od tego konia.








Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz